torsdag 24. januar 2013

Noen få bryllupsbilder


Vi giftet oss den 20.10.2012, og tenkte derfor at jeg skulle legge ut noen av fotografbildene og bilder min søster har tatt (hun var med under fotograferingen). Det pøsregnet hele tiden under fotograferingen, derfor ble det begrenset hvor vi kunne ta bilder, og på noen av bildene  viser det tydelig at det regner... Paraplyen var og fast på alle bildene ute. Skulle selvfølgelig ønsket at det var oppholdsvær, men det kan vi jo ikke styre. Men jeg skal innrømme jeg var litt lei meg når jeg så hvordan været var om morgenen den 20.
 
 
Bildet over er tatt nede ved sjøen der jeg har vokst opp. Elsker den plassen, det å sitte å se utover havet er bare nydelig..



Siden det regnet så enormt valgte vi og å ta noen bilder inne i kirken. Noen av de ble faktisk ganske stilige.

 Min nydelige brudebukett. Elsker den sammensetningen av farger...

Dette bildet er også tatt nede ved sjøen der jeg har vokst opp.
 

Haha, søsteren min var med og dokumenterte fotograferingen, så en kan tydelig se at det regner litt. Fotografen var litt våt han og.

Bilde med forloverne, min kjære forlover Hilde ofret mye altså, og var KLISS GJENNOMBLAUT etter fotograferingen var over. Heldigvis hadde vi litt tid før vi skulle kjøre til lokalet, så vi rakk innom og føne både slør og kjoler (og krølle håret litt mer da regnet tok tabbe på krøllene).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar